MorKelebek54 canım merhaba benimde bebeğim makat geliş hala 36+3 oldum benim doktorumda 39’a kadar bekleyelim yoksa sezaryen dedi şeyi soracaktım sen yine de merdiven inip çıkma, pilates, bitki çayı hurma falan bunları yaptın mı sezaryen olacaksam niye bunları yapayım kafasına girdim ben ama bebeği döndürür mü bu tarz şeyler acaba ?