qusel Elos_1907 kızımda doğuma kadar kullandim.gecirdigim bı ameliyat nedeniyle 2. hafta kullandim şimdide hamileyim yine kullanıyorum hiç baş agrisi yapmadı siz bı tansiyon vs bakın derim
Elos_1907 qusel tansiyonum normal günlük bakıyorum 12 /7 -11/6 gibi normal tansiyonlar belki de ilk defa kullandığım için ve gebelikten yarın doktorumu arayıp durumu anlatsam iyi olur
Elifqq16 Tuzlu tüketiminiz varsa biraz aza indere bilirsin çarpıntı varsa iğne genelde baş ağrısı ve uykusuzluk yaptı bende
Elfthh qusel oda öyle dedi canim yapiyorlar sen zorla ama baksın izlesin beimde ilk eşim hayatta yapamam diyordu alsiinca şimdi hemşire sanıyor jendini 😁
qusel Elfthh canım ben ameliyat oldum 20 taneyi vurmadı anladım. İlk hamileliğimde doğuma kadar vurmadı.bunda da vurmaz.o kadar zaman vurmayan şimdi mi vurucak 😄