Ebalp bende 27 haftalik hamileyim benimkide donmedi daha bekliyorum inşallah doner normal dogum istiyorum ama dun haberlerde gordum gittigim hastahanede ters duran bi bebegi doktorlar disaridan el mudahalesiyle cevirip normal dogum yaptirmislar insallah bizimde oyle olur donmezse sezeryana almazlar insallah Allah hepimizin yardimcisi olsun 😍😍