Hatice4200 gulcingulcin ben 2 hafta sonra 20 hafta oluyorum ona göre randevu aldım devlette yapacaksınız şimdiden hesaplayıp alayın zor bulunuyor çünkü
merveoflu Melike_00 Elhamdulillah çok güzel geçti 😊 darısı hepinizin başına inşallah 🥰 özel bir görüntülüme merkezinde oldum . CD e görüntülerimizi verdiler . A5 kağıtlara renkli fotoğraflarımızı verdiler . Detaylıca anlattı doktor . ☺️
Svl2109 gulcingulcin ben perşembe yada cumartesi giricem 20+4 20+6 da giricem öyle oluyor pazar günü 20 haftalık oluyorum
Becem gulcingulcin merhaba bende randevu yoğunluğundan dolayı 23+4 de oldum muayenemi ama şunu bilgilendirmek isterim muayene boyunca siyah beyaz bakılıyor ve bende malesef görüntü alamadı göbek dokularımdan dolayı benim için üzücü bir durum oldu kendimi renkli de göreceğim devamlı onu izleyeceğim diye şartlandırmıştım ama üzüldüm kendinizi ona göre hazırlayın bence
gulcingulcin Doktorların görüşüne göre haftaları farklı söyleyenler olmuş.Ben de ne zamana randevu alsam bilemiyorum.Doktor randevuma gittiğimde 17 haftalık olacağım.Sonrasında randevu oluşturmak için çok geç kalmam inşallah
merveoflu Melike_00 rabbim sağlıklı haberlerini almayı nasip etsin inşallah 🥰 siz güzel haberler alınca bizimle de paylaşın dualarım sizinle 💐 sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🤲