MelodyFairy canım esim gitti test aldı ama bozuk çıktı ortada çıktı çizgi o yüzden atmadım buraya resminide çekmedim zaten artık Perşembe kan vericem zaten kanda öğrenirim zaten kanda daha çabuk belli oluyormus ya gakiba idrarda olsada bazen negatif gösteriyormus