Canım bu adet olacağının belirtiside olabilir yada gebelik belirtiside olabilir bende 4 gündür beyaz akıntı görüyorum şuan 3. Güne girdik adet gecikmesinde hala olmadım ama negatif görmemek için test yapmıyorum bir kaç gün daha beklicem inşallah sanada rabbim nasip etsin 🤲