ZeyHus33 Zeynepci012 27+3 benimde aynı bugün yengem gelmiş Karnın assagida baya diyor Dedm napim 🤣hep altta üstte çıkmadı Kasığımda hissediyorm
Yesimdeniz Selinmoon bilemiyorum benim ilk defa böyle oldu aşağıda karnım oyüzden bi sıkıntı falan olurmu diye sordum
yeni-annelik Zeynepci012 bende 20 haftalık oldum ama benimde göbeğim aşağıda göğüs altım boş böyle olması benide korkutuyor ilk gebeliğim tecrübemde yok