Zeynepci012 Kızlar 18 haftalık kız bebeğe hamileyim göbeğim çok aşağıda geliyor bana birazda sertti şimdi yumuşak hissediyorum sanki neden böyle acaba başına gelen varmı bebek ne zaman yukarıya çıkar
06Pembemavi80 Zeynepci012 benim ikici gebeliğim kızdi. Bildim bileli aşağıda oldu hep yukarı çıkmadı. Kız bebek aşağıda olur derlerdi bide . İlk gebelik oğlum du o böyle aşağıda değildi. Büyüdükçe çıkar belki karın genisledikce değilse de yapısal da olabilir belki boyunuz kaç
balim35 @Zeynepci012 ayyy resmen aklımdaki soru 🙊 Ben de 17+5 im göbeğim hafif çıktı ama yuvarlak değil asağı doğru büyüyor givi özellikle doktora sormadım ama heralde doktor bir tuhaflık olsa görse söylerdi bilemiyorum aklıma takılıyor benimde
Yesimdeniz Zeynepci012 evet benimkide kız valla bende bilmiyorum sorun olurmu olmazmı ama bi sorun olsaydı doktorumuz bilgilendirir söylerdi diye düşünüyorum
Yesimdeniz Selinmoon benim 5.ci hamileliğin diğerleri aşağıda değildi bunda hep aşağıda karnım 26 haftalık olduk bugün