akkrn Kızlar bat ptesi veya salı bugün kan vermeye gittim beta 16 çıktı. Sizce bişey var mı? Değer çok mu düşük sağlıksız bi durum mu :( önceki kürtajla sonuçlanan gebeliğimde 114’le öğrenmiştim bu bi düşük geldi
Feyzamali33 akkrn bende 37 ile öğrenmiştim canım adetimden önce vermiştim şuan 11 haftalık ama ben 2 gün arayla kan verdim içim rahat etsin diye 2 kat artış oldu şükürler olsun
sutlukahve_ Var canım hayırlı olsun erken öğrendiğin için değer düşük olabilir önemli olan düzenli artması 2 günde bir kontrol et inşallah sağlıklı gebelik olur
Bihterrr Bi kaç gün beklesen bunu da daha yüksek bi değerle öğrenebilirdin sadece erken öğrenmişsin ben 11 ile öğrendim şuan 16 haftalık🥰