destina30 korkma canım yiyecek ekmeği varsa hiç bir şey olmaz kanama konusunda benim kadar çok yaşayan yoktur eminim resmen oluk oluk derler ya aynen o şekilde çok şükür Allah’ım bebeğimi bana bağışladı umudunu kaybetme progestanı kullan düzenli Allah’ın izniyle birşey olmaz