destina30 stres yapma bu çok önemli bende 11+5te çok yoğun bir kanama yaşadım iğneler yaptılar serumlar yedim ve 1 hafta hiç kalkmadan yattım sadece tuvalete kalktım yemeği bile ayaklarımı uzatarak yedim ayağının altına mutlaka yastık koy yüksekte kalsın yatarken 1 haftanın sonunda kontrolümde doktor günlük hayatına yavaş yavaş dönebilirsin dedi çok şükür 🤲🏻 hala progestana devam ediyorum haftada bir pruluton iğne oluyorum