EceSB Boncukk123 ben de onu diyordum hep. Hele son dönemler instagramda paylaşmıştım artık “zaten uyumuyorum, demeyin şunu” konulu bir video. Şimdi en azından kucağımda minnoşum var. O kişiler sevgisiz ve yalnız kişiler ben çok eminim artık.
Boncukk123 EceSB evet canım vücut kendini gebelik döneminde hazırlıyor aslında ama cahil cahil konuşup insanın sabrını sınıyorlar hiç takılmamak gerek öylelerine 🌸
Esra_Omer_21 maviipapatya 37+6 oldum☺️38 diyelim artık bende heyecanla kavuşmayı bekliyorum 2. Gebeliğim
maviipapatya Esra_Omer_21 oyy Allah kolaylıkla süreci tamamlayıp sağlıkla yavrunuzu kucağınıza almayı nasip etsin 🥹😍
Paronayanne maviipapatya yaa gözlerim dolu dolu okudum. Bizde 31.haftamızı bitiriyoruz. Aşırı heyecanlı bir dönem . Elalem her şeyi söylüyor . Ama umrumda değil. Sağlıkla hayırla alalım o bize yeter inşallah canım 💕
maviipapatya Paronayanne bu güzel duyguları hep birlikte paylaşmak ne hoş 🥹❤️ Rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🌸🌸
maviipapatya dogurangaplumba maşallah maşallah ne kadar güzel şimdiden kardeşlerin arasındaki güçlü bağı kuruyorsunuz 😍 e tabii karnınızdaki melek de ablasının onu heyecanla beklediğinin farkında. Ömürleri bahtları güzel olsun, tebrik ederim sizi ☺️☺️
maviipapatya Boncukk123 çok çok az kaldı sizin de kavuşmanıza 🥹 aylardır yavrularımızı bekliyoruz, anneyiz biz her şeye hazırız 😅😍 Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 😇
EceSB maviipapatya çok incesiniz çok teşekkürler. Güzel görüşünüz, eminim siz de aynı şeyleri hissedeceksini, ne demek istediğimi anlayacaksınız. Çok sevgiler ❤️🥰🌷
Aysegul166 maviipapatya çok heyecanlıyım eşimde bende doğacağı günü iple çekiyoruz aklıma evladımın olacağı geldikçe sevinçten ağlayasım geliyor gözlerim dolu dolu çok başka bi sevgiymiş Rabbim isteyen herkese nasip etsin bizleri onlara layık örnek birer ana baba eylesin inşallah bebişlerimizde vatanımıza milletimize ana babasına hayırlı evlat eylesin ❤️❤️❤️🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🥹🥹🥹🥹