Merhaba sevgili annelerim. 37. haftayı tamamladık, doğuma artık çok az bi zaman kaldı. İlk hamileliğim, ilk bebeğim 😍 çok sevgi doluyum, çocuğuma kavuşma hasretiyle yanıp tutuşuyorum. Çektiğim ağrılar sancılar bile gözüme gelmiyor yeterki evladım iyi olsun. O kadar mutluyum ki 2-3 hafta sonra meleğim kollarımızda olacak. Eşim de bu heyecanı yaşıyor. Evet şimdi tecrübeli anneler “bunlar iyi günlerin” diyebilirsiniz, evet hiç önemli değil. Uykusuz geceler geçireceğim, belki sinirlerim bozulacak ağlayacağım hepsinin farkındayım ama bu sevinçlerime asla engel olamaz ❤️ çok duygusalım şu ara 😊 peki vakit yaklaştıkça siz neler hissediyorsunuz?