Minikbiranne35 devlet hastanesinde bile doğum korkusunu yenmek için geçen hafta gidebileceğimiz dersler veriyordu elinde kağıtlarla dolaşan bir doktor tamamen ücretsiz. Onlardan yararlana bilirsiniz aslında Düzgün bir şekilde doğum sürecini yönetmeyi öğretiyorlar. Kaygılarını azaltıyorlar benim sezeryan olacağı için Tercih etmedim ama normal doğum yapsam kesinlikle giderdim. Gebelik okulu Çar orayada gidin devlette. Hemde Sadece 7,8 saat oda 5,6 güne yayarak anlatıyor lar hemde ebe ler sertifika veriyor tamamlayınca doğum haneyi filan gezdiriyor lar. Sana bir bileklik. Veriyor larmış eğitime katıldığın için daha bilinçli oluyorsun ya ona göre daha ilgili oluyor ebeler