Minikbiranne35 31 haftalık olduk yavaş yavaş yaklaşıyır normal doğum yapacağım ama korkuyorum korkularım var süreç nasıl geçecek ne olacak çok mu sancı çekicem çok mu yıprancam nasıl olcak nasıl bitçek bilmiyorum biri beni rahatlatabilir mi 😞
GuzelMelegimm Minikbiranne35 doğumdan ziyade emzirmeye odaklanın. Doğumdan kat kat daha zor. Psikolojinizi emzirmeye yavaş yavaş hazırlamanız gerekiyor.
BirazbundanBirazondan1 Minikbiranne35 bende normal doğumdan korkuyordum. Korkumu yenemedim sezeryan oldum. Doktorum normal doğurursun dedi diye bir şey bahane bulup ağlıyordum 🙄
FyA Minikbiranne35 bende normal doğum isteyen biriyim ne kadar çok korksamdaaa eğer normal doğum şansınız varsaaaa tabiki normal doğum yapın rahatlayın hem sizin vücudunuzzz hem bebek muazzam sağlıklı oluyomuş bunları düşünün en başta bende ilk defa doğum yapıcam nasipse inşallah açılmam olur normal çıkartıtırım yavrumu tabikide bi kaç video izledim sıkıntılı o anı kontrol etmek bize düşüyor oyüzden siz ilk önce açılma için neler yapcaksınız onları arastırın ve herkesin doğumu farklıymış kimi pıt diye çıkarıyor kimi kötü durumda çıkarıyo onu Allaha bırakın inşallah hayırlı doğumlar yaşarız ama tabiki NORMAL doğummm 🌸🌸🌸
Momseyda Minikbiranne35 +1 artık her hareketimde panik olmaya başladım 34+1 bebişimiz de 1 hafta önden gidiyor dedi dr erken mi olacak ne zaman olacak bilmiyorum sancı nasıl olacak kanama olacak mı bazen heyecanımı korkum bastırıyor
ZeyHus33 GuzelMelegimm gerçekten öyle ya doğumdan emzirmek daha zor 2 normal doğum yaptm Smdi yine Hamileym Yine Doğum yapcam Normal sancı gelince bişey anlamıyon ama emzirmek daha acı verici bence
GuzelMelegimm busesssssss göğüs yarası. Bebek tutamıyor. Sürekli emzirmek gerek. Uyku yok. Süt geldi mi gelecek mi yetti mi acıktı mı doydu mu sarılık mı oldu. Dünya dert var.
Minikbiranne35 GuzelMelegimm rabbim yardım eder inşallah bunu karnımıza koyan rabbim sabrını verip zor süreçlerini atlatır inşallah
merve_3807 Minikbiranne35 doğum herkes de aynı zorlukta olmuyor canım ben ilk hamileliğimde çok zor doğum yaptım açılmam olmadı doktora yalvardım sezeryana al diye ama sezeryana karşı bir doktordu iyi ki de almamış diyorum biz orada bir kaç saat ağrı çekiyoruz bitiyor ama sezeryan olanlar dogumdan sonra ki süreç daha zor oldu diyor korkma yapabileceğine inan doğru ıkın hersey bizim elimizde
4ysegulec BirazbundanBirazondan1 Olalı ne kadar oldu acaba? Bir de sezaryen şekliniz, dikişiniz vs. Nasıldı? Toparlanabildiniz mi?
BirazbundanBirazondan1 4ysegulec 7 ay oldu.apinal sezeryan oldum. Estetik dikiş yaptı doktorum. 2 hafta yataktan kalkarken zorlandım. En çok ilk hafta zorladı. 2 haftanın sonunda ağrım yavaş yavaş geçti. Şimdi çok iyiyim
4ysegulec BirazbundanBirazondan1 Yataktan kalkarken nasıl bir sıkıntı oluyor peki? Eklemleriniz falan mı ağrıyor? Dikiş yeriniz mi batıyor, kasılıyor? Nasıl bir his?