_momy_9 Kızlar merhaba 22 haftalık hamileyim günde birkaç kere bebeğim sertleşiyor ve 10 saniye civarı ağrım oluyor o sertleşmeden dolayı sanki bebeğim bastırarak dönüyor gibi normal mi bu 🤭ilk gebeliğim biraz endişeliyim
Derinmom _momy_9 bende de oluyor karnımın bir kısmı sertlesip sonra iniyor. içerden baskı oldugunu anlıyorum. özellikle sabahları oluyor. doktora gitmistim idrar tahlilinde kum gördüm demisti ondan mı bilmiyorum.
eylemm09 _momy_9 bende 22+4 üm bende de oluyor aynı sizinki gibi yarın detaylı ultrasonum var doktora sorucam ona göre burayada yazarım canım
M-Urass_Mom _momy_9 16. haftamda başladı bu sertleşmeler ve doktor normal olduğunu, bebek büyüdüğü için rahimin de genişlediğini söyledi. Endişe edecek bir durum değil. Yalnızca sertleşmenin 30sn-2dk arasında son bulması gerekiyor, bilginize
eylemm09 Derinmom sertleşme için başka birşey söylemedi mi doktorunuz bende de 2 haftadır oluyor ya 22 haftalığım bende yarın detaylı ultrasonum var sorucam bakalım
_momy_9 Derinmom benimde aynı şekilde oluyor bazıları benek geliştiği için diyor ama insan yine de korkuyor biraz
eylemm09 _momy_9 haber veriyim canım hiç bişey soramadım doktora zaten bi problem de görmedi doktor ama ben devlet hastanesinde yaptırdım şimdi çıktım detaylıdan 10 dk sürdü 40 dk sürmesi gereken işlem 10 dk sürdü birde benim bildiğim detaylı renkli ultrasonla bakılması gerekmiyor mu ya siyah beyazla baktı geçti resmen zaten kötü bi randevu geçirdim canım
_momy_9 eylemm09 devlet olunca öyle oluyor canım benim ama şükür birşey yoksa detaylı ultrason çok da gerekli birşey sayılmaz ben yaptırmadım misal 🥰
yeni-annelik eylemm09 canım bende devlet hastanesinden randevu aldım detaylı için perinatolojiden ama sadece riskli gebeliklere bakılmaktadır yazıyor gittiğim zaman bakarlar mı sende bir şey yazıyor muydu
Annesinin1tanesi _momy_9 normal diye düşünüyorum aynı şeyi bnde yaşıyorum sürekli topanıyor normalde karnım yok denilcek kadar az ama toplandı mı da temiz topu yutmuşum gbi görünüyor sermsert oluyor
yeni-annelik @_momy_9 Bende 20 haftalık hamileyim bazen benimde sağ tarafıma toplanıyor o kısmım şişiyor içten toplandığını hissediyorum resmen bir de bugün sağ tarafımda ağrı başladı neden olur anlamadım rahatsız ediyor bu durum ilk gebeliğim bende korkuyorum
_momy_9 yeni-annelik ağrı uzun sürmüyorsa korkma canım anladığım kadarıyla hepimizde oluyor ve ilk gebelik olduğu için korkuyoruz 🥲🐣
eylemm09 yeni-annelik eğer randevuyu orası için verdilerse bence bakarlar canım benim olduğum yerde kadın doğum hastanesinde detaylı ultrason yapışmıyor burda üniversite araştırma hastanesine sevk ediliyorsun ordan randevu aldım baktılar canım sen genede bi araştır