Sibel2334 iyi canım benim ⚘️ben de bugün başlayacaktım ama diğer aydan bir yumurtam catlamamis bu şekilde olmaz dedi doktor önce onu eritmek için doğum kontrl.hapi verdi birdahaki adetim de çağırdı beni de tekrar ozaman başlanacak inşallah size kac dediler asilama yüzdesini başarı oranını