Allah’ım emeklerinizi boşa çıkarmasın kızlar Hayırlısı olsun hakkınızda 4 aşılama 1 tüp bebek ile boş gebelik 2′ci tüp bebekte ikizlerim oldu huc bir zaman ümitsizliğe kapılıp isyan etmedim Rabbim hayırlı evlat nasip etsin dedim çok şükür ki nasip etti 2 yaş 6 aylık oldular şimdi ise kendiliğinden hamileyim 17 haftalık diyeceğim o ki sabır sadace