Reyhan_19 Merhaba, ben de 21 Aralık günü ölü doğum yaptım, sonrasında ilk reglimi oldum ve hiç korunmadım, doktorum korunmana gerek yok zaten rahim hazır hissettiği an hamile kalırsın demişti, açıkçası 26 haftalık gebelik geçirdiğim için toparlanmam zor olur diyordum ama ilk aydan hamile kaldım, son adetim 26 Ocak ve 13 haftalık hamileyim, demem o ki kafanızdan atın ve akışına bırakın, inşallah tez vakitte hayırlısıyla nasip olur size de 🤲🏼🤲🏼