Reyhan_19 ben de ilk bebeğimi düşük yaptım.. sonrasında doktorum korunun vs bir şey demedi. biz yine ilk ay regl olana kadar dikkat ettik. düşükten sonra ilk reglm geldi sonrasında yine planlı bir şey yapmadık. ama ikinci adetim gelmemişti bi test yapayım dedim bebeğimi öğrendim o kadar mutlu olmuştum ki. yani düşükten kürtajdan 2 ay sonra hamile kaldım. Allahım gönülden isteyince ummadığın zamanda veriyor. hiç stres yapma kendini akışına bırak yumurtalara günlerini takip et ve eskilerin dediği gibi ilişkiden sonra ayaklarını kaldır. ben işe yaradığını düşünüyorum 🫶🏻😊