s_koc 1zehrs evet başka da aklımıza gelmedi umay ismini hep düşünüp istemiştik isim kotamızı doldurduk sanki bulamıyoruz😆 uyumlu diye.
Gzdgs s_koc Miray koyabilirsiniz ☺ Benimde büyük kızımın adı miray ortanca sahra nasipse 16 haftalık hamileyim bi kızım daha olursa adını umay koyucam
1zehrs s_koc aynı durumdayım bende oğlumda ismi çok istemiş beklemiştim şimdi kızımda nutkum tutuldu isim bulamıyorum 🥲 uyumlu olarak bilmiyorum ama ben kızıma mihra düşünüyorum belki hoşunuza gider
FyA s_koc maya gercekten boş bi isim alınmayın ama kedilere koyuluyo sadce influcer bi kız var ufak maya onda tatlı duruyo yani
s_koc FyA yok niye alınayım kibarca fikrinizi söylemişsiniz valla içimize tam sinen isim hiç bulamadık dediğiniz kızı biliyorum tını olarak güzel duruyor anlam olarak da anlamları güzel ismin ama kadınların aklına hamur mayası geliyor nedense hep😄
FyA s_koc evet bide o var ama siz beğendiyseniz babası okeyderse koyun yani şimdi lila diye kız ismi koyan var
SakinaG Cok guzel isim, etrafta her kes ayni isimleri soyluyor, duymaktan bile biktim😅hep ayni isimler donuyor. Bence Maya daha farkli ve cokta guzel, kimseyi dinlemeyin🫠