s_koc İlk kızımın ismi umay ikincisine maya düşünüyoruz sizce nasıl kızıına bu ismi veren var mı karakterleri nasıl 😊
OguzMoms s_koc Yanlış anlamayın ama Umay ne kadar güzelse Maya da o kadar kotu bence neden Maya yani gerçekten merak ettiğim için soruyorum
Enfal_06 s_koc maya ne kız maysa daha mantıklı geldi isim olarak beğenemedim dalga konusu olabilir ilerde
huysuz__ s_koc yeğenimin adı da Maysa, söylem olarak onu çağrıştırdı diye mi bilmiyorum tatlı geldi bana Maya😇
afra119- s_koc Tabikide istediğin ismi koyarsınız ama bana anlamsız eksik ısımmış gibi geldi lütfen doğru isimler seçiniz hayatı boyunca o ismi taşıyor ve hayatını da etkiliyor
s_koc Cesurx marin ne güzelmiş isim olarak hiç duymadım ama değişikmiş. Masal listemde çok kişide oluyor diye elemiştim
1zehrs Umay ne kadar güzelse maya da o kadar ne bileyim 🥲 ille uyumlu mu olsun iki isim istiyorsunuz ondan mı maya düşündünüz
s_koc 1zehrs evet başka da aklımıza gelmedi umay ismini hep düşünüp istemiştik isim kotamızı doldurduk sanki bulamıyoruz😆 uyumlu diye.