Huzurunannesi benim dikişin yok. Ben geç öğrendim kısalığı. Doktorum yapılmamasının daha doğru olacağını söyledi haftam geç olduğu için. Öğrendiğimden beri yatıyo sayılırım. Dikiş atıldıktan sonra bildiğin kadarıyla 37. Hafta gbi dikişleri alıyorlar ve normal Doğum şansın oluyo yani.