Ozgenin-ikiz-melekleri Mrszeyna Benim gebelik beklentim yoktu işimde aşırı yoğun olunca reglin az gelmesini strese yormuştum. Bir sonraki ay regl olmayınca gebelik testi yapıp hamile olduğumu öğrendim.
CananKyaa Mervetann1- 10.40 tı net birsey diyemeyiz dediler gebelik oladabilir olamayada bilir ama az önce baktım sanırım adet oldum
Mervetann1- CananKyaa 5 üstü gebelik sayılıyor gebesiniz aslında ama inşallah artışları da güzel olur sizin için sürekli kan vermektense 2 hafta sabırla bekleyin derim