Arzu_tasan Arkadaşlar hamilelikten şüpheleniyorum daha regl olmama 1 hafta var çevrem hep regl olursan bile hamile olabilirsin diyorlar aranızda bu durumu yaşayan ya da bileniniz var mı nasıl hamile olduğunuzu anladınız ?
Ozgenin-ikiz-melekleri Arzu_tasan Benim o şekilde oldu. Regl olmuştum, hamile olduğumu düşünmüyordum. Bir sonraki ay reglim gecikince test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim. İlk ay regl olup hamile olunabiliyor.
2cocuk2kopek Arzu_tasan bugün doktordan geldim beta yeni yükseliyor ama kanamam var yarın tekrar beta vereceğim . Rahim duvarım kalınlaşmış daha başındaymışım. Yükselirse hamileyim . Gerçi Berat göre zaten hamileyimde .
Mrszeyna 2cocuk2kopek canm benimde 21 Nisan’dan beri kahverengi akıntım var ama sökülmedim olabilirmi senin nasıl olmuştu kanama
2cocuk2kopek Arzu_tasan kanama var ama bugün doktorda öyle söyledi hafif kanama tam adet gibi değil dedi . O yüzden anlamadım . Yatın tekrar beta istedi
Arzu_tasan 2cocuk2kopek inşallah hamilesinizdir. Bu konu benim de kafa mı çok karıştırdı hamile olup olmadığımı öğrenmek için regl beklıyordum ta ki bugün bana uzerıne bile gorebılırsın dediklerinde ne yapacağım konusunda çok kararsızım
2cocuk2kopek Arzu_tasan bende o yüzden şaşırdım ilk beta verdim sonucu almadan lekelenme geldi dedim tamam adet oldum ben hamile değilim gece sonuç çıktı hamileyim gibi hemen gittim doktora
2cocuk2kopek Mrszeyna önce leke geldi . Dün kanama şeklindeydi ama çok yoğun değildi . Bugünde hafif hafif leke gibi
2cocuk2kopek Mrszeyna ben adet tarihimden önce erken gebelik testi yapıp belli belirsiz çizgi görmüştüm
Ozgenin-ikiz-melekleri 2cocuk2kopek Gebelik varsa regl çok yoğun kanama şeklinde olmuyor. Azar azar gelip lekelenme şeklinde olmuştu benim. Normalde reglim 5-7 gün arası olurken hamileyken 3 gün sonunda bitmişti. Ben stresten kaynaklı öyle olduğunu düşünmüştüm ama hamile olduğumu öğrendim.
2cocuk2kopek Ozgenin-ikiz-melekleri 2 gün sürdü ilk gün leke 2. Gün biraz kan gibi sonra kesildi damla daml sadece
Mrszeyna Ozgenin-ikiz-melekleri peki ne kadar süre öğrendiniz bende aynı durumu yaşadım bugün saat 3 gibi test yaptım ama negatif kaset test yarım pet doldurmaz gelen lekeler
CananKyaa Kızlar benimde bi kac saat önce leke leke geldi ama gebelik testinde pozitif kan verdim net birsey diyemeyiz dediler adetimin üstünden 5 gün gecti
Ozgenin-ikiz-melekleri Mrszeyna Benim gebelik beklentim yoktu işimde aşırı yoğun olunca reglin az gelmesini strese yormuştum. Bir sonraki ay regl olmayınca gebelik testi yapıp hamile olduğumu öğrendim.
CananKyaa Mervetann1- 10.40 tı net birsey diyemeyiz dediler gebelik oladabilir olamayada bilir ama az önce baktım sanırım adet oldum