Nurela3440 ben de aynı haftadayım. 31 haftayla uyumlu, doktor bana gelişim geriliği var dedi. Her hafta kontrole gidiyorum. Yakın takipliyim. Geçen hafta perinatolojiye yönlendirmişti daha riskli bir durum var mı bakmak. Sonrasında beraber karar verdiler 37.haftada doğum planlanıyor. Bence korkmanıza gerek yok, bana göre iyi durumdasınız diye düşünüyorum. Doktorla iletişiminiz önemli. Güveniyorsanız ne diyorsa dinleyin, endişe sadece stres yapar♥️