24 nisana gün almıştım sezaryen olacaktım çünkü benim minik kızım dönmemişti, son kontrolle cumartesi günü gittim baktım ki kızım bı hafta boyunca hiç hareket etmemis karnimda aynı duruyordu ama saglikliydi gayet herşeyi yerindeydi aldığımız günü bekleyebilirdi ama ben onu öyle görünce dayanamayıp pazar gününe yani 21 nisana aldım doğumu ve saat 1 de doğuma girdim 😊 doktorum o kadar anlayışlı ve ilgili biriydi ki planimizda olmamasına rağmen herşey hemen ayarlandı pazar günu doğumum oldu. Sezaryenden korkuyordum açıkçası dikis felan nasıl olcak diye ama hiç de tahmin ettiğim gibi olmadı gayet güzel ve rahat geçti anestezi uzmanı herşeyi tek tek anlatarak yaptı epidural taktılar çok acıyacak sandım ama nerdeyse hissetmedim bile belimden aşağısını uyusturdular o şekilde doğuma indim kendi doktorumda yapılacakları tek tek anlattı çok rahat bı doğum oldu 15 dk içinde kizim doğdu ve ayaklarını kafasından almışlar iyiki erken tarihe çekmişim dedim yoksa öyle duruyo olacaktı gününe kadar, üzerini giydirdikten sonra yanıma getirdiker ilk temas için optum kokladım benden önce kizim odasına çıktı bile yarım saat sonra da ben odaya çıktım aynı gün ayaga da kalktım yapılması gerekenleri de yaptım ertesi gün akşam da taburcu oldum şimdi minik kızımla alışmaya çalışıyorum anneliğe bekleyen herkese Allah yaşatsın bu duyguyu çok güzel 🥰