Momm0606 Ay kızlar kaç gündür berbat hava, ciğerlerim ağrıyor başım ağrıyor halsizlik nefes darlığı mide bulantısı içim bile darlandı artık, annem ve çevremde ki kişilerde aynı şeylerden şikayetçi sizlerde de var mı 🙄🙄
Merve-betul Momm0606 ben evden çıkmadığınm için camı sabah havalansin diye az açtım eşimde sikayetciydi TOS tasinimi varmış Afrika’nın toz bulutkariymis ne zaman geçer bilmem belki yağmur yağarsa azalabilir
Momm0606 Merve-betul Normal de bugün yağacaktı yapmadı yarın ve önümüzde ki hafta full yağışlı inşallah yağar
Tugce_12 Momm0606 Evet ya çok kasvetli hava kaç gündür benim anlamadığım Afrikadan çöl tozu ordan buraya nasıl geliyor çok değişik bilerek yapılıyormus gibi geliyor ama hayırlısı 🤷
niyetimkalpkirmamak Momm0606 evet yaa. Güneş açmıyor. Yağmur yapacak gibi yağmıyor. İç karartıcı bir hava var. Dışarı çıkma hevesini kırıyor. Hava soğuk gibi ama terletiyor
Momm0606 niyetimkalpkirmamak Ankara’yı ilk defa bu halde görüyorum normalde bundan 2 yıl öncesine kadar Nisan gelince yağmur başlardı hazirana kadar hava da mis gibi olurdu yağmurun arkasından çok güzel güneş çıkardı
Momm0606 Gmz09 benim kayınvalidemlerde aydında yaşıyor oda aynısını diyor buralar hep toz hava bulanık sıkıcı diyor