G-10 Şuan diyet yapıyorum karbonhidratı çıkardım hayatımdan 1 hafta boyunca şekerimi sabah aç karnına ölçücem birde akşam yemekten sonra 1 hafta takip yapıcam doktoruma atıcam o da dahiliyeye yönlendiricek bakalım zaten şeker çıkmadan önce de doktor karbonhidratı beyaz ekmeği kes dedi 3 beyazı hayatından çıkar dedi yoksa çok iri bi bebek olur doğum zor olur diye