MorKelebek54
Kesinliklee..Biz şimdiden pert olmuşuz😂benimde kuyruk sokumum çok ağırıyo kitleniyorum nefesim kesiliyo o derece..Dün eşimle dışarı çıktık biraz yürüyüş yaptık hemde bişeyler lazımdı eve her neyse 2 3 saat dışardaydık işte eve geldimbi oturdum kalkamadım kitlendim önünde nerdeyse oturup ağlıycaktım çok kötü oldum..Çok ayakta kalınca gezince uzanınca doğrulunca öyle oluyorum her seferinde…Oda daha 13+6 haftalığım göbek falan da yok ağırlaşınca napacam yerde kalırım heralde..öyle işte bende anneme söyledim kuyruk sokumum çok ağırıyo sen çok zayıfsın hamilrliği kaldıramıyosun o yüzden diyo oda..Dojtora sorduğumdada doktor normal diyo bebek büyüyo rahim genişlerken sırta mı destek veriyo bu tarz bişey söyledi..İlerleyen zamanlarda pilatese başlıycam egzersizlerle falan inşallah düzelir biraz..Anlıycağın anneler aynılar hepsi😂Benimki hurafelerden çok zayıflığıma veriyo herşeyi😂Bi arada dedim kafamın arkası zonkluyo ağırıyo ara ara tansiyonum var sanırım sağlık ocağına gittim normal dedi neyse annem diyo sen zayıfsın hele hamilrliği nasıl bitireceksin nasıl kaldıracak bünyen böyle yani hepsi bi çeşit işte😂🥰Ama yinede rabbim onkarı başımızdan eksik etmesin..Oda kendi hamileliğini anlatır diyo karnım burnumdaydı evde 3 erkek kayınları kalıyomuş onlarda neyse diyo hepsi işten gelirdi bi leğen çamaşır çıkarırlsrdı hergün o zamn çamaşır makinemiz yoktu karnım leğene değiyodu hergün çamaşır yıkardım saatlerce..Ne ağırlıklar kaldırdık ne işler yaptık ya şimdi diyo herşey bi düğmeye bakıyo hamilelrr ya düşük tehlikesi var ya bilmem ne sıkıntı var hep hastalar oda hep kıyaslar yani😂