birmucize1 akkrn 5 gun gecikmeyle 11 di 7 gun gecikmeyle 20.8 oldu 9. Gun 145 di 12. Veya 15. Gunde 2487 olmustu 🥹
Ego birmucize1 canım hayırlı olsun bişey sorucam 9.gün artışı iki katından fazlamı oldu oluyormu öyle bilmiyorum
birmucize1 akkrn hic korkmayin artis yeterki 2 kati olsun ilk sonuc dusuk cikmis yada yuksek cikmis hic onemi yok 🥹
huvuuuuff Kapkay değer biraz düşük, geç döllenme olabilir 2 gün sonra artarsa hamilesiniz 🥰 inşallah artar
birmucize1 Ego tesekkur ederim evet artis bianda fazlalasti hatta foto ekleyeyim daha bet anlasilir gun araliklari https://imgyukle.com/i/y40Y0A
Kapkay Ben sanırım adet oldun önce kahverengi sonra bir kaç damla kırmızı leke geldi. Hamilelik testleri de artık negatif çıkıyor kimyasal gebelik sanırım. Ama anlamadığım şey ovülasyon testleri hala koyu çift çizgi… hüsran
Yvhbb Kapkay bende adetime 2 gün kala bu değerle öğrendim hamile olduğumu 2 gün sonra verdiğimde 20 ye çıktı değer