Kapkay Merhaba bugün adet olmam gerek beta değerine baktırdı doktor ne demek bilen var mı? 
birmucize1 Kapkay bu sonuca gore hamilesiniz 2 gun sonraki artis cok onemli 🌸 20 li deger gorulmesi gerek 2 gun sonra ♥️ bende 11 le ogrenmistim 🥹🌸
Basakcim Kapkay normalde 5 in üzeri pozitif demektir ancak sizin kan verdiğiniz merkezde referans aralığı için 0-10 yazmakta ve sizin değeriniz 7 çıkmış. Bu yüzden negatif demek malesef
huvuuuuff Kapkay değer biraz düşük, geç döllenme olabilir 2 gün sonra artarsa hamilesiniz 🥰 inşallah artar
Kapkay Bilenler yorum yaparsa sevinirim umutlanmalı mıyım adetin ilk günü olmalıydı bugün olmadı. Çok mu düşük bir değer sizce
akkrn birmucize1 bende bugün kan verdim ve adetime 3 gün var beta 16 çıktı ve biraz korkrum düşük gibi geldi değer :( siz bata kaç gün varken gördünüz 11’i
Annelikmghb Insallah Rabbim saglikla kucagimaza almak nasip eder 2 yıldır istiyorduk hic umut kalmamisken kendiliginden oldu rahim filmi sonrasi tuttu
Kapkay Teşekkür ederim yanıtlarınız için yarın sağlık ocağında tekrar test vermek için gideyim inşallah artış gösterir
Annelikmghb Doktorlar hic bir sorun yok demisti rahim filmi önerdi cektirdim ve adet olmadan pozitif gördüm Allah olmayanlarada nasip etsin
birmucize1 akkrn 5 gun gecikmeyle 11 di 7 gun gecikmeyle 20.8 oldu 9. Gun 145 di 12. Veya 15. Gunde 2487 olmustu 🥹