Busaltun ben de şuan 19. Haftalığım geçen hafta 3 4 damla kanamam geldi hemen doktora gittim rahmim kısalmış. Progestan ve duphastona başladık. Çok fazla yorgundum ve ayakta durmuştum büyük ihtimal bu yüzden oldu dedi doktor ve tekrarlamadı. Umarım da tekrarlamaz. Bebek içeride kasılmış gibiydi yorgunluktan rahmim kasılmıştı.