NM_mom en son jilet kullanımını 1 hafta önce yapmıştım açıkçası aklıma geldi ama 1 haftadır şimdi 3 damla şeklinde kanama olması bilmiyorum bir türlü idrak edemedim. Birdaha görmedim peçeteye vs gelmedi enfeksiyonda var gibi bir hissim var. Şeyden korkuyorum detaylı ultrasonda plesenta rahime yakın ama 24 hafta sonrası duzelebilir büyük ihtimalle kontrol edilsin 30 haftada denmişti. Ağrım falan hiç yok gitmeye korkuyorum gibi yaşayan vs varsa yazar ise çok sevineceğim 🙏🏻