fgaye merhaba canım, benim ilk bebeğimde de 10. Haftada kafasının arkasında su kesesi var deyip perinatolojiye gönderdiler, doktor beni çok korkutmuştu bu vakalar 12. Haftaya kadar yaşıyo doğanlarda binde bir ve 3 yaşına kadar yaşayan var en fazla diye, perinatolojiye 1 hafta sonraya bulduk randevu cehennem gibi geçmişti o bir hafta, meğersem ense kalınlığıymış o. O da 2,5 mm çıktı sınır 3 dedi doktor, her hafta takip edildi ve düşmüştü günden güne, şimdi 3 yaşına girecek çok şükür gayet de sağlıklı. Mutlaka perinatolojiye bi görün, doktorlar çok korkutuyo maalesef, inşallah sağlıkla alırsın kucağına 🥰