fgaye benim kızımda ense kalınlığı çıktı amniyosentez yapıldı , amniyosentezden enfeksiyon kaptım, enfeksiyon için verilen ilaç yan etki yaptı alerji oldum alerjim için yaptıkları ilaç yüzünden ölümden döndüm kutu kutu antibiyotik kullandım. Çocuk tekrar yaparsın ama bu şekilde sen zarar görürsün dediler en son bedenim kaldırmadı tansiyonum yükseldi sezaryen ile kızım dünyaya geldi. Sonuç sapasağlam sağlıklı güleryüzlü güzel minnoş kızım.. 4 yaşında şimdi. Demem o ki her denilen için kendini ve bebeğinle yaşayabileceğin şu en özel hamilelik sürecini zora sokma, yıpranma , güzel anılar biriktir 🥰 inşallah bebeğin sağlıkla dünyaya gelir