Rabiul ama şöyle benim ekimde doğumum var ekim ortası ben tazminat alıp cıkacagım evlilik tazminatı o yüzden kasım ayında çıkmam gerekiyor yoksa yanıyor tazminat 1 senem doldugu icin, yinede alabilir miyim parayı ekimde dogum yapip kasımda ayrılırsam