Hamişkolar yardımcı olursanız çok sevinirim şimdi sorum şu şekilde , 26 Mayıs ta 32. Haftamıza girmiş oluyorum ya rapor alıp doğum iznine çıkacağım ya da haziranın son haftasına kadar çalışıp çıkacağım haziranda bayram da var bayramdan sonra yıllık iznimi de birleştirirsem 37. Haftamı doldurmuş oluyorum zorunlu iznim başlıyor siz olsanız nasıl yapardınız ? Birde doğum iznim bittikten sonra işten çıkmayı düşünüyorum çıkış işlemi para yattıktan sonra mı öncesinde mi olması gerekli sgk ya takılmamak için kararsız kaldım yakın zamanda doğum parasını alan varsa bilgilendirme yaparsa çok sevinirim 🌸