15 Nisanda epidural vs. olmadan vajinal doğum yaptım, toplamda 3 saatlik bir doğumum oldu. 1 saat sonra ayağa kalktım ve gebeliğimden önceki halim gibi yürüdüm. Hele ki şuan mükemmel hissediyorum. Her şey kafanızda büyüttüğünüz kadar büyüktür, kendinizi mental anlamda hazırladıktan sonra o gücü topladığınıza inanıyorum. Anne ve bebek için en sağlıklı doğum şekli vajinal doğumdur. Eğer önünüzde bir engel yoksa her şeyin doğalını yaşamanızı öneririm ❤️