Blok sancı çok kötü olabilir, sancı çok iyi olabilir tek tavsiyem başkalarının ne dediğine kulak asma gebeliğinde canım benim de ilk gebeliğim iyi konuşanı görmedim daha ama beyin öyle güzel yaratılmıs ki hamd olsun ne düşünürsen onu çekiyorsun kendine sancının çok kötü bşey olduğunu düşünüp kurarsan kafanda kesınlıkle çok kötü olacaktır ama şöyle düşünmek gerekiyor kendimce, bebeğimize kavuşmak için bir yol ve bebeğimiz santimlerce büyüklükten geçmiyor Allah bizi buna uygun yaratmış canım canımız acısa da geçici Allahın izniyle ve bebeğimizi kucağımıza aldığımız da geçecek hersey 🌸 Sezaryeni lütfen zor durumda kalındığında hayati bir sorun olduğunda düşün spor çok güzel esnetiyor vücudu geçmişin de varmış bu çok güzel bşey bunu kullan 🌹 umarım hersey gönlünce güzel olur