Valla arkadaşlar pek sizin isteğinize kalan bişey değil, hastane köşelerinde evlat isteğiyle kıvranan türlü tedaviler gören insanların maddi manevi yorgunluklarını ve çaresizlikleriniz düşünün bence, nitekim Hz.Allah öyle bişeye maruz bırakmadan, aratmadan hayırlısıyla eli ayağı düzgün sağlıklı bir evlat emanet ettiyse bundan daha büyük lütuf ne olabilir ki? Kız veya erkek her ikisi de dünyadaki en muazzam nimet değil mi? Ayrıca Efendimiz (sav) Hadis-i Şeriflerinde buyuruyorlar ki; “İlk çocuğunun kız olması, kadının bereketindendir” [İbni Asakir] rivayetle…