Ddm36 İlk gebeliğimde troid ile sıkıntı yaşamamıştım. Bu gebeliğimde su an 23.haftayım. başlarda alınan kan sonuçlarında troidde sıkıntı yoktu. 21.haftada kan verdim orda tsh nornal ama troide bağlı t4 düşük çıktı. Doktor troidde bozulma var dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı
Mom89_ Ddm36 yani normalde demek ki tiroidiniz var farkında degilsiniz, bende kullanıyorum tiroit ilacı 28 haftalıgım, günde bi kereye düştü ilacım ihmal etmeyin tiroidi sakıncalı gebelikte
Hasibeeee Ddm36 bende normalde tiroid sorunu yoktu ama hamile kaldığım anda tiroidim yavaşlamış ve doktor hap verdi günde bir defa atıyorum şuan düzeldi çok ciddi bişey değil zaten genelde hamilelerde oluyormuş korkulacak bişey değil hapı düzenli kullanınca geçiyor
Deletedmom_98 Mom89_ t4 düşğk olunca bunu diyemezsiniz özellikle gebelikte t4 düşer önemli olan tsh. Bozulma olmadıgı sürece hiç bir sıkıntı olmaz
Bernadmrk Bebek büyüdükçe dahada çok bozulma olması normal maleseff ki vücut bebeğinde ihtiyacı var sanıp daha fazla üretmeye çalışıyormuş… İki gebeliğimdede ilaç kullandım şuan başta bi kaç ay sabit normal gidiyo ama 20li haftalarda coşuyo sağolsun
Shr123 gdaslik merhaba aynı durum bende de var ilacı nasıl kullanıyorsunux bebekte zeka geriliği yapar dediler çok korkuyorum
Kelebegimmm benimde ilk hamileligimde bir sorunum yoktu.simdi tiroid desen var seker desen var😄doktor gezmekden kan testi vermekden bihal oldum artik daha 3 ayi yeni bitirdik
gdaslik Ddm36 ben nedenini bilmiyorum önceki hamileliğimde başıma gelmemişti ben kendi yaşıma bağlıyorum. Bir de ilk kızımda 9 ay multivitamin kullanmıştım bunda içmedim multivitamin belki de ondan kaynaklıdır bilemedim. Ama 34 yaşında hamilelik zor oluyormuş onu yaşıyorum şuan. İlk hamileliğimde hiç zorlanmamışım ben.
Deletedmom_98 Ddm36 32. Haftada t4 düşük tsh normal cıktı dahiliyeye gittim gayet normal bu haftalarda t4 düşer dedi
Esraaaas Ddm36 bendede öyle ilkte hiçbirsey yok 25 ten sonra biseyler oldu düşük çıktı tiroid ama fazla düşük değil az bi sıkıntı olmaz dedi doktorum 35 haftalığım
Hasibeeee Bbk88 hayır asıl kullanmazsan bebekte sorun oluyor ben her ay düzenli kontrole gidiyorum tiroid için şuan gayet normal