Dyg34 canım hıc korkma ben 12 saat normal 8 saat sunı sancı sonunda gırdım sezeryana ılk uyandıgımda agrım oldu agrı kesıcı yaptılar ılk gun bıraz yurudum ıkıncı gun baya yürüdum bır haftada hıcbısey yokmus gıbı ıyılestım kızımın ve kendı ıhtıyaclarımı ucuncugunden sonra kendım yaptım kızım yırmı gunlükken mevlut yaptım tek basıma uc tencere sarma sardım kayınvalıdemle yemekler hazırladık komposto ıcmeye basla hastane cantanada koy ben cok faydasını gordum hemen sütüm geldı ve hıc mama vermedım hayırlı dogumlar