Ceyfer kesinlikle normal yap. Doktorunda destekliyomus ne guzel. Ben 13 gun once normal dogum yaptm 4 dikis disarda 1-2 de iceride vardi dikislerm ama odaya gelir gelmez kalktm, oturdum bebegmle kendim ilgilendim. Yani hic dogumdan çıkmış gibi degildim. Okadar iyi ki. Firsatn varken normal yap zayf hamile kalmissin zaten zorliycagini düşünmüyorum. Insallah sag salim kucagina alirsin bebisini😍