Senmsii üniversite hastanesine gittiğim için doktor normali beklersem 41e kadar bekliyceni söyledi açılma falan olmazsa suni veririz faydası olmazsa sezaryane alınır dedi ama ben ikisinde yaşamak istemedim şekerimde var riskede atmak istemedim bebeği bide kilosu fazlaydı ama durmuş son haftalarda o şekilde yoksa şuan kafası baya kanala yerleşmiş