Aksutilayda44 An itibariyle 35 haftalik oldum çok heyecanlıyım kızımı kucağıma almak istiyorum 💓🥺🤱koklamak öpmek ve çok korkuyorum ilk hamileliğim
Alparslanmom__ Aksutilayda44 bizde 24+4 haftaligiz 😊🫄 sağlıkla kucağıniza alirsnz inşallah korkmayın pozitif düşünün herşey güzel olacak inşallah 🙏🌸
Senmsii tatlibebegim_ Bebişiniz doğum kanalında olduğunu söylemiştiniz. Başka bir problem mi var o yüzden mi sezeryan olucaksiniz ?
sumeyye19_91 Benimde 32 oldu bende heycanliyim endişeliyim kızımı çok merak ediyorum kokusunu herşeyini🥰
Melike_melek merve_3807 bende 36+6 ayniyiz haftaya perşembe doğum yapıyorum ben bizim oğlan önden gelişiyor 🩵🩵
Nisaiste Aksutilayda44 gece yarısından itibaren 27+0 dayız o büyük güne bi gün daha yaklaştık Rabbim evlat hasreti çekenlere evlat doğum korkusu çekenlere tek nefeste rahat rahat sağlıkla doğurmayı nasip etsin 🙏🙏♥️
busraltin Aksutilayda44 29+2 olduk bende merak ediyorum onu çok ama nasıl çıkacak ordan oda bi düşündürüyor 🤣🥰
Ozdemirinannesi- Aksutilayda44 bizde 34+4 olduk kızımla bende çok merak ediyorum herseyini zaman geçmiyor şu 37-38 leri bir görsek
Kardelen120o Aksutilayda44 benimde ilk 20 + 6 olduk ama cok hareketli bi kızım var maşallah 🥰 8 mayısta detaylı ultrason günümüz çok heycanli bi bekleyiş ❤️🥰
00pamuk00 Kardelen120o yaaa ben de 20+6 ilk gebeliğim ve benim de 9 Mayısda detaylı ultrason randevum 😊 ve benimde kızım çok hareketli resmen her şey aynı , ben yazmisim gibi hissettim yazınızi görünce 🥰😊
Hatice5258 Kardelen120o cinsiyetini kaç haftalıkken öğrendiniz? Detaylı ultrason nedir şu renkli dedikleri ultrason mu?
Sema_1nur Kardelen120o bende gidcem daha randevu almadım ama bana araştırma hastanesi kadın doğum bölümünden almamı söylediler siz nerden aldınız randevuyu