Edasah Bende bunu düşünmeden edemiyorum ama bir sorun olmuyormuş sanırım. İmşallaha olmaz. Bende bilmeden 20 lik diş çektirdim, dikişli. Bi kutu antibiyotik, birsürüağrı kesici içtim arveles. Sonradolgu yaptırdım. Ama bilmiyordum tabi. Sağlıkla kucaklarız inşallah.