Minsanne öncelikle hayırlısı olsun şimdiden. Ben de tüp bebek yaptirdim ama pgt li değildi embriyolar, normal 5bb bir embriyo transfer edildi fetal DNA ile öğrendik sonucu. Sonra fetal DNA doğru mu diye CVS yapıldı. Sonrasında ise plesantal rescue şansı olabilir diye amniyosentez.
Eğer mozaik embriyo transferi olacaksanız bunda oranlar ve trizomi cinsi çok önemli. Pubmedde çok istatistic var. Bir de Facebook’ta myperfectmosaic embriyo sayfası var, orayı takip etmenizi öneririm. Ama asla fetal ve CVS yapmayin çünkü sonucunuz yüzde 90 trizomili gelecek fakat benim durumumda olduğu gibi bebek kendini kurtarmış ve amniyosentez sonucunu temiz alabilirsiniz.
Umarım herşey güzel olur, umarım sağlıkla bebeğinizi kucaginiza alirsiniz.