Brcu01 ben 1 senelik evliydim zaten düsünmemiştik 1 sene kontrole gittim orada öğrendim yüksekken hamile kalamazsın dediler ama dediğim gibi ikisindede hamile kaldım o yüzden Rabbim istedikten sonra hersey olur asla umudu kaybetmeyin asla isyan etmeyin her ayda sakın adet gecikti hamileyim moduna girmeyin oda prolaktini yükseltiyormus hamile kaldı sanıp vücut süt üretiyormus ben bu hatayı yaptım ama prolaktin yüksekse beyin hipofiz emarı cektiler bişey cıkmadı psikolojikti benimki o yüzden kontrol ettir sonra acele etme ve hep sabırla bekle dua et