Benim de 57 idi ve 0-23 arasında olması gerekiyor. Prolaktin yüksekliği gebeliğe engel bir hormon ve yüksekliğinde vücut kendisini hamile sayıyormuş. Doktorum Dostinex diye bir ilaç verdi ve içerken hamile kaldım. İlaçla hemen düşüyor, çocuk sahibi olabilir ♥️